sobota 16. ledna 2010

Uvěřit opět v lidi… Haiti jako filtr

Jako mnoha jiných, i mě se dotkly události na Haiti posledních dní. Na rozdíl od většiny ostatních jsem celou událost pojala i jako menší sociologický průzkum. Stačí Google a několik klíčových slov. Bráno čistě statisticky – reakce lidí je ohromná!

Kromě několika tradičních blbů, které tu raději ani nebudu linkovat, abych se nepřipojila na jejich energii, se meditací / modliteb / myšlenek za Haiti účastní neuvěřitelné množství lidí. Přichází to pro mě navíc v době, kdy jsem se lépe naučila cítit energetické toky, a když se připojím (a to nejen v domluvené časy), málem mě ta záplava smete. Proudí to ze všech stran, je to krásné a nesmírně povzbudivé. Vřele doporučuji všem začínajícím. Té čtyřproudové dálnice světla si nejde nevšimnout.


Přiznám se, že jsem to dneska ukázkově obulela. Zvlášť poté, co se na internetu začaly od zkušených zahraničních i českých lightworkerů šířit informace o tom, že co je posláno, to je na místě určení přijato.

Nevím a nemůžu vědět, jak to všechno dopadne. Nevím, zda se postižené místo má šanci zvednout po takové zkušenosti. Vím ale, že to, co se stalo (a stále děje) dodává nejen mně novou víru v člověka.

Díky všem.

Ilustrace: M. Henson.

1 komentářů:

joker řekl(a)...

Moc pěkné, setkal sem se v posledních dnech s ruznorodymi reakcemi na udalosti na Haiti ale musim uznat ze prevladaji ty pozitivni se snahou pomoct at uz za tragedii stoji cokoliv. Krasny clanek, palec nahoru

Okomentovat